Dlaczego działając w branży modowej nie możesz pozwolić sobie na słabe media społecznościowe?
Bo to zazwyczaj pierwszy punkt styczności z marką i właśnie w tym miejscu klienci najczęściej podejmują ostateczną decyzję zakupową.
W branży modowej dobrze prowadzone konto na Facebooku i Instagramie pozwoli Ci:
- Zbudować zaangażowaną grupę odbiorców.
- Wzbudzać zainteresowanie i angażować obserwatorów.
- Regularnie docierać z ofertą do obecnych i nowych klientów.
- Podtrzymywać dobre relacje.
- Mieć łatwo dostępny kanał obsługi posprzedażowej.
- Budować ofertę dostosowaną do potrzeb i wymagań klientów.
- Zyskiwać cenne opinie, które zachęcą do kupna kolejne osoby.
- Mieć nieograniczoną możliwość dzielenia się wszystkim tym, za co można pokochać Twoją markę i produkty.
- Zyskiwać grono ambasadorów marki i nawiązywać współprace z influencerami.
- Sprzedawać, sprzedawać i JESZCZE WIĘCEJ SPRZEDAWAĆ!