Dlaczego warto prowadzić social media w branży gastronomicznej?
Bo dzięki nim masz szansę realizować najważniejsze cele dla Twojego biznesu! Możesz:
- Wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zauważonym.
- Serwować gościom najświeższe informacje dotyczące oferty, menu, nowości, promocji, eventów…
To właśnie na media społecznościowe w pierwszej kolejności zaglądną klienci, którzy chcą sprawdzić czy lokal jest otwarty, co nowego w ofercie, jak wygląda ciacho tygodnia czy zupa dnia. - Budować dobre relacje i zaangażowaną społeczność.
W efekcie regularnie pozyskujesz lojalne grono klientów. - Mieć własny kanał komunikacji z klientami.
Odpisując na komentarze, wiadomości prywatne pokazujesz, że Twoja firma dba o obsługę konsumentów jeszcze przed przekroczeniem przez nich progu restauracji czy dokonaniem zakupów w sklepie. - Kreować wizerunek - możesz w apetyczny sposób pokazywać swoje dania, produkty czy firmowy team w najsmaczniejszych odsłonach!