Piece of Case 

Jeśli ktoś zapytałby nas gdzie szukać stylowej i trwałej ochrony smartfona, bez zastanowienia wskazalibyśmy markę Piece of Case.

Ich etui to nie tylko zabezpieczenie telefonu przed uszkodzeniami, ale małe dzieła sztuki. Szeroka oferta, modne printy, różnorodne kolekcje i wiele opcji wyboru futerałów, sprawiają, że to jeden z liderów na rynku akcesoriów gsm. Jeśli jeszcze nie mieliście styczności z ich produktami, czas nadrobić zaległości.

Cele

  • Budowanie świadomości na temat firmy i futerałów na telefon.
  • Podtrzymanie relacji z obecnymi klientami.
  • Dotarcie z ofertą do nowych klientów.
  • Wzrost zaangażowania.
  • Zwiększenie ruchu na stronie www.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów.
  • Zwiększenie zapytań ofertowych.

Obsługiwane kanały:

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest

Kampanie płatne:

  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Kampanie remarketingowe

Linia komunikacji:

  • Treści pokazujące produkty, ich funkcjonalność, korzyści
  • Treści zachęcające do interakcji
  • Treści lifestyleowe, inspiracje, poradniki dostosowane do grupy docelowej
  • Treści skupione na dialogu marki z klientami – quizy, ankiety, pytania
  • Posty skupione na podtrzymaniu dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Pełna obsługa konkursów
  • Treści wizerunkowe