PawPawPaw

Polska marka szyjąca stylowe, ciepłe i wysokiej jakości ubranka dla czworonogów.

Historia PawPawPaw rozpoczęła się jesienią 2014 roku. Wraz z nadejściem pierwszych deszczowych i chłodnych dni właścicielki zauważyły , że zakup ubranka dla psiaka to nie fanaberia, ale konieczność. Pasja do psów oraz zamiłowanie do mody stały się inspiracją do wykreowania nowoczesnej, oryginalnej i autentycznej marki. W asortymencie sklepu znajdziecie solidne bluzy, kurtki, smycze, szelki i akcesoria, dzięki którym spacery stają się przyjemniejsze.

Cele

  • Budowanie świadomości na temat firmy
  • Podtrzymanie relacji z obecnymi klientami.
  • Dotarcie z ofertą do nowych klientów.
  • Wzrost zaangażowania.
  • Zwiększenie ruchu na stronie www.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów.

Obsługiwane kanały:

  • Facebook
  • Instagram

Linia komunikacji:

  • Treści pokazujące ofertę
  • Treści zachęcające do interakcji.
  • Treści lifestyleowe, inspiracje, poradniki dostosowane do grupy docelowej.
  • Treści skupione na dialogu marki z klientami – quizy, ankiety, pytania.
  • Posty skupione na podtrzymaniu dobrych relacji z obecnymi klientami.
  • Pełna obsługa konkursów.
  • Treści wizerunkowe.

PawPawPaw