Kulik

Polska marka torebek założona w 2016 roku w Łodzi przez dwie kuzynki – Ewę i Sylwię Jeżewską.

Poza oryginalnym wzornictwem, marka może się pochwalić odpowiedzialnym podejściem do produkcji.

Od początku istnienia hołduje zasadzie, że luksus może być eko, a wręcz powinien. Do produkcji wykorzystywana jest skóra garbowana roślinnie, a wszelkie opakowania powstają wyłącznie z tworzyw biodegradowalnych.

Jeśli nie znacie projektów marki Kulik, koniecznie musicie nadrobić zaległości.

Cele

  • Budowanie świadomości wartości marki i jej produktów
  • Zbudowanie wokół marki zaangażowanego grona fanów
  • Wzrost zaangażowania
  • Zwiększenie sprzedaży produktów

Obsługiwane kanały:

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest

Kampanie płatne:

  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Kampanie remarketingowe

Linia komunikacji:

  • Treści (posty, relacje) zachęcające do interakcji z marką.
  • Inspiracje dotyczące produktów.
  • Opracowywanie wydarzeń, wywiadów, artykułów prasowych.